Kosten zoals verzendkosten en/of administratiekosten zijn inbegrepen in de prijs van de door u geselecteerde producten.
Echter het komt voor – zoals vermeld onder veelgestelde vraag “Wat zijn de vervolgstappen na een bestelling via deze webshop?” dat wij tijdens de inmeetafspraak concluderen dat er aanvullende of alternatieve producten of diensten benodigd zijn om wensen (bouwkundig) verantwoord te realiseren. In dat geval zijn wij genoodzaakt het verschil in prijs (meer of minder) te verrekenen. Vanzelfsprekend heeft u op dat moment ook de keuze om uw bestelling te annuleren.

Voorbeeld 1
U bestelt een knikarmzonwering zonder verlengde kapsteunen via onze webshop. Tijdens de inmeetafspraak blijken – vanwege het monteren aan een aanbouw – alsnog verlengde kapsteunen benodigd. In dit geval zullen wij u vragen om de kosten van deze aanvullende producten te separaat van u originele bestelling te betalen.

Voorbeeld 2
U bestelt een rolluik met een hoogte van 2000mm via onze webshop. Tijdens de inmeetafspraak blijkt dat een hoogte van 1800mm afdoende is. In dit geval zullen wij het verschil in prijs aan u crediteren.