Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben over de producten en/of dienstverlening geleverd via deze webshop?
Neem in eerste instantie telefonisch contact met ons op (085 0047317) om uw klacht door te spreken.
Mocht uw klacht telefonisch niet naar uw voldoening geadresseerd zijn, dan vragen wij u om uw klacht per email (info@luvifem.nl) met ons te delen, inclusief uw naam, adres, telefoonnummer als ook een afdoende inhoudelijke beschrijving van uw klacht.
Wij zullen binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht per email inhoudelijk op uw klacht reageren.
Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec/europa.eu/consumers/odr/).
Door cbastiaansen0610|2024-08-02T14:16:39+02:0031 augustus 2022|Reacties uitgeschakeld voor Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben over de producten en/of dienstverlening geleverd via deze webshop?