window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'G-M1JK6SMB8V');
FAQ2022-08-31T10:26:39+02:00
Wat zijn de vervolgstappen na een bestelling (inclusief betaling) via deze webshop?2022-08-31T10:17:39+02:00
  1. Wij nemen binnen twee werkdagen contact met u op om een inmeetafspraak in te plannen; waarbij wij – uitgaande van uw beschikbaarheid – er naar streven de inmeetafspraak binnen twee werkweken plaats te laten vinden.
  2. Tijdens de inmeetafspraak valideren wij of het door u gekozen product naar onze mening (bouwkundig) verantwoord te plaatsen is:
    • Zo ja, dan nemen wij de productmaten en (zonwering)doek- en/of (rolluik)lamelkeuze op. Al onze producten worden namelijk voor u op maat en naar wens gemaakt. Tevens zullen wij een indicatieve montage datum met u afstemmen.
    • Zo nee, dan nemen wij – waar mogelijk – alternatieven met u door inclusief – waar van toepassing – de bijbehorende meer-/minderkosten. Mocht er geen passend en voor u acceptabel alternatief zijn, dan annuleren wij kosteloos uw bestelling.
  3. Wij bestellen uw maatwerk producten op basis van hetgeen met u afgestemd tijdens de afmeetafspraak en zodra wij van onze leveranciers een leverdatum ontvangen hebben (normaliter binnen twee werkweken), bevestigen wij per mail aan u uw montage datum. In de meeste gevallen is dit 6 tot 8 weken na uw inmeetafspraak.
  4. Op de dag van montage nemen onze monteurs de door u bestelde producten mee en monteren deze voor u.
  5. Vervolgens kunt u direct genieten van het resultaat.
Ik zou graag een product bestellen zonder inmeet- en montage diensten – Is dit mogelijk?2022-08-31T10:18:00+02:00

Nee, via deze webshop bieden wij enkel producten inclusief inmeet- en montage diensten.

Ik benodig andere productmaten (breedte, hoogte, uitval) dan vermeld in deze webshop. Kan ik (toch) gebruik maken van deze webshop?2022-08-31T10:19:13+02:00

Onze webshop vermeld maximum afmetingen onder de breedte, hoogte en uitval keuzemenu’s per product.

Voorbeeld
U benodigd een rolluik met een breedte van 1500mm en een hoogte van 1950mm, dan selecteert u in ons rolluikkeuze menu onder breedte 1600mm (of wel de eerst volgende grotere afmeting) en hoogte 2000mm (of wel nogmaals de eerst volgende grotere afmeting).

Mocht er desondanks een verschil zijn tussen de door u bestelde maten en de door ons tijdens de inmeetafspraak opgenomen maten, dan zullen wij dit via een separate creditering / betaling verrekenen op basis van onze webshop prijzen.

Tenslotte, in het geval dat u productafmetingen benodigd die groter zijn dan vermeld in de keuzemenu’s in deze webshop, dan vragen wij u geen bestelling te plaatsen via deze webshop, maar eerst telefonisch of per mail contact met ons op te nemen om de mogelijkheden door te nemen.

Zijn er in deze webshop extra kosten zoals verzendkosten en/of administratiekosten van toepassing?2022-08-31T10:20:17+02:00

Kosten zoals verzendkosten en/of administratiekosten zijn inbegrepen in de prijs van de door u geselecteerde producten.
Echter het komt voor – zoals vermeld onder veelgestelde vraag “Wat zijn de vervolgstappen na een bestelling via deze webshop?” dat wij tijdens de inmeetafspraak concluderen dat er aanvullende of alternatieve producten of diensten benodigd zijn om wensen (bouwkundig) verantwoord te realiseren. In dat geval zijn wij genoodzaakt het verschil in prijs (meer of minder) te verrekenen. Vanzelfsprekend heeft u op dat moment ook de keuze om uw bestelling te annuleren.

Voorbeeld 1
U bestelt een knikarmzonwering zonder verlengde kapsteunen via onze webshop. Tijdens de inmeetafspraak blijken – vanwege het monteren aan een aanbouw – alsnog verlengde kapsteunen benodigd. In dit geval zullen wij u vragen om de kosten van deze aanvullende producten te separaat van u originele bestelling te betalen.

Voorbeeld 2
U bestelt een rolluik met een hoogte van 2000mm via onze webshop. Tijdens de inmeetafspraak blijkt dat een hoogte van 1800mm afdoende is. In dit geval zullen wij het verschil in prijs aan u crediteren.

Zijn de prijzen in deze webshop in- of exclusief BTW?2022-08-31T10:20:42+02:00

Deze webshop is op particuliere klanten ingericht en vermeld alle prijzen inclusief BTW.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er in deze webshop?2022-08-31T10:21:24+02:00
  • U kunt in deze webshop betalen via iDEAL.
  • Mocht u een gedeelte van uw bestelling (tot 50%) op de dag van montage willen betalen, neemt u dan contact met ons op. In dit geval zullen wij u separaat van deze webshop factureren.
  • Creditcardbetalingen en financieringsopties worden vanwege de bijkomende kosten niet geaccepteerd/aangeboden.
Uitzonderingen herroepingsrecht producten: Is herroepingsrecht van toepassing op de producten in deze webshop?2022-08-31T10:21:54+02:00

Nee, ref. Algemene Voorwaarden Artikel 10.7. Al onze producten worden op maat en naar uw wensen gemaakt; vandaar dat op géén van onze producten het recht tot herroeping van toepassing is.

Welke garantie en/of non-conformiteit (wettelijke garantie) is van toepassing op bestellingen via deze webshop?2022-08-31T10:22:20+02:00

Voor alle producten die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige artikelen geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben over de producten en/of dienstverlening geleverd via deze webshop?2022-10-26T19:38:01+02:00
  1. Neem in eerste instantie telefonisch contact met ons op (085 0047317) om uw klacht door te spreken.
  2. Mocht uw klacht telefonisch niet naar uw voldoening geadresseerd zijn, dan vragen wij u om uw klacht per email (info@luvifem.nl) met ons te delen, inclusief uw naam, adres, telefoonnummer als ook een afdoende inhoudelijke beschrijving van uw klacht.
  3. Wij zullen binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht per email inhoudelijk op uw klacht reageren.
  4. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec/europa.eu/consumers/odr/).

Title

Go to Top